Wijziging Huishoudelijk reglement i.v.m. AVG


Met ingang van 25 mei 2018 treedt de nieuwe wet, Algemene Verordering
Gegevensbescherming in werking. Dit brengt met zich mee dat het huishoudelijk reglement
moet worden aangevuld met het volgende artikel: 




Het bestuur houdt een register bij waarin de namen, adressen en geboortedata, geslacht
alsmede (indien mogelijk) een telefoonnummer en persoonlijk e-mailadres van de leden zijn
opgenomen. In het register worden alleen die gegevens bijgehouden die voor het realiseren
van het doel van de vereniging noodzakelijk zijn. Het bestuur kan na een voorafgaand besluit
van de algemene vergadering, behalve van het lid dat tegen deze verstrekking bij het bestuur
schriftelijk bezwaar heeft gemaakt. Doorgifte van de gegevens zonder een besluit van de
algemene vergadering en zonder het recht op verstrekken gegevens, waaronder aan de
bond, en aan overheden of instellingen, onder andere in verband met te verkrijgen subsidies.
Gegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk gelet op het doel of een bestaande
wettelijke verplichting. 



In de aankomende Algemene ledenvergadering d.d. 21 juni a.s. wordt dit aan alle leden
voorgedragen. 




Met vriendelijke groet,

Het bestuur

Onze trotse sponsoren